مستر مووی - دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم

آدرس جدید : mrmovie.pro

دانلود فیلم True History of the Kelly Gang 2019

دانلود فیلم True History of the Kelly Gang 2019

دانلود فیلم The Outpost 2020

دانلود فیلم The Outpost 2020

دانلود فیلم Hamilton 2020

دانلود فیلم Hamilton 2020

دانلود فیلم Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga 2020

دانلود فیلم Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga 2020

دانلود فیلم Birds of Prey 2020

دانلود فیلم Portrait of a Lady on Fire 2019

دانلود فیلم Portrait of a Lady on Fire 2019 با لینک مستقیم

نسخه BluRay 1080p اضافه شد

نسخه BluRay 720p اضافه شد

نسخه BluRay 480p اضافه شد

نسخه کم حجم x265 اضافه شد

نسخه x265 10bit اضافه شد

دانلود فیلم Portrait of a Lady on Fire 2019

IMDb 8.2/10 از 16,887 رای

Metacritic 95/100

کیفیت: BluRay 1080p

ژانر: درام، عاشقانه

محصول کشور: فرانسه

مدت زمان: 121 دقیقه

کارگردان: Céline Sciamma

ستارگان: Noémie Merlant, Adèle Haenel, Luàna Bajrami

در یک جزیره متروکه در بریتنی در اواخر قرن هجدهم، یک نقاش زن موظف است نقاشی پرتره عروسی یک زن جوان را انجام دهد.

دانلود فیلم - مستر مووی قوانین و نحوه فعالیت کلی سایت

مشکل در دانلود: در صورتی که برای دانلود فایل ها مشکلی وجود دارد این جا کلیک کنید

لینک های دانلود در خارج از کشور میزبانی میشوند و با توجه به قانون کپی رایت، دانلود از سایت تنها با IP ایران ممکن میباشد، حتما قبل از دانلود VPN خود را خاموش کنید

برای دانلود، روی لینک دانلود مورد نظر خود کلیک کنید (Save Link As نزنید) و حتما از آخرین نسخه IDM استفاده کنید

کاربران عزیز لطفا از نوشتن کامنت های سیاسی ، توهین امیز و الفاظ رکیک خودداری کنید !

برای عضویت در کانال تلگرام مسترمووی اینجا کلیک کنید

برای دنبال کردن پیج اینستاگرام مسترمووی اینجا کلیک کنید

0 0 vote
Article Rating
مشترک شدن
مطلع شدن از:
guest
40 Comments
جدید تر
قدیمی تر بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments
Nima
Nima
6 ماه قبل

یکی از بهترین فیلم های سال سکانس آخر به خصوص و بازی مسحور کننده آدل هینل. فیلمبرداری علی و کارگردانی سلین سیاما هم عالی بود.

pe3hagh
pe3hagh
6 ماه قبل

مرسی فیلم خیلی عالی بود.

Someone
Someone
5 روز قبل

سانسور شده است؟

kimiaaa
kimiaaa
22 روز قبل

اصلا نبینید افتضاح …

RADIOHEAD.
RADIOHEAD.
3 ماه قبل

بهترین فیلم ۲۰۱۹ از نظر من؛
واقعاً فوق العادس این فیلم…

SPRING
SPRING
3 ماه قبل

Portrait-of-a-Lady-on-Fire-2019-1080p-BluRay-x265-HEVC-10bit-AAC-5-1-French-Tigole-QxR

SPRING
SPRING
3 ماه قبل

لطفا این نسخه رو اضافه کنید
Portrait-of-a-Lady-on-Fire-2019-1080p-BluRay-x265-HEVC-10bit-AAC-5-1-French-Tigole-QxR

SPRING
SPRING
4 ماه قبل

لطفا نسخه های Tigole رو برای فیلمها اضافه کنید .

رضـــا
رضـــا
4 ماه قبل

سلام دوستان
فیلم هارد سابِ انگلیسی داره؟

Moon
Moon
4 ماه قبل

مسخره و کسل کننده

پویا
پویا
4 ماه قبل

لطفا نسخهٔ Tigole رو هم اضافه کنید.

کوهیار
کوهیار
4 ماه قبل

یه فیلم کسل کننده. 1 ساعت بیشتر نتونسنم نگاه کنم

N&K
N&K
4 ماه قبل

چیزی که من فهمیدم درباره سینمای فرانسه براساس فیلمهایی که دیدم ازشون اینه که همه چیز نسبت به مثلا هالیوود اکستریم تره, جریان های عدالت اجتماعی و نزاکت سیاسی زیاد دخل و تصرف نمیکنه تو کار کارگردان و اثرش پس در نتیجه چیزایی که تو فیلمهای معروف از نظر جهانیِ این سینما میبینید رو در سینمای جریان اصلی هالیوود به سادگی نمیبینید مگه اینکه کارگردان از کله گندها باشه و نفوذ مورد نیاز رو داشته باشه. این مسئله هم میتونه برای ادا شدن حق مطلب موفق باشه هم آثار رو چندش آور و ضد ارزش کنه, قضاوتش بین افراد مختلف باتوجه به طرز فکر متفاوته.

اما نظرم درباره این فیلم که ظاهرا از نظر دنیا شاهکاری بوده بی نقص و امتیاز imdb بالایی هم داره در نوع خودش یه unpopular opinion هستش چیزی که برای عاشقان این فیلم که این نظر رو میخونن قبل از خواندن بقیش درحد اخطار اسپویل ممکنه مهم باشه.

مسلما فیلم خوب فیلمبرداری شده, بازی ها خوب هستن, کارگردان برای ظاهری زیبا به نظر رسیدن فیلمش وسواس به خرج داده و چندتا سکانس خوب با دیالوگ های قابل تأمل داریم … با همه اینا فیلم خیلی خیلی خیلی خیلی حوصله سربره!
بقول عزیزی روایت کند یا به اصطلاح “دیر سوز” با کسل کنندگی یکیه فقط اگه کسی از فیلم خوشش بیاد میشه اولی اگه بدش بیاد میشه دومی. من با این گفته هم موافقم هم مخالف چون کارگردان هایی هم وجود دارند که اون دیر سوزی رو با انتخاب های هنری بهتر درست تر انجام میدن, از نظر این بنده حقیر این کارگردان چنین نکرده.

اواسط فیلم اولین پرتره ای که نقاش از دختر دم بخت تکمیل میکنه به شکل اگزجره ای زیباتر از قیافه واقعیشه, من فکر میکنم کارگردان و طرفدارانش دقیقا به همین شکل به این فیلم نگاه میکنن, یه فیلم زیبا و بی نقص در حالی که زشت و مشکل داره, در انتهای فیلم چهره ی واقعی ترجیح داده میشه و این میتونست یه فاکتور قابل تحسین باشه ولی اونوقت وسواس های زیاد کارگردان برای بی نقص ساختن اثرش در تضاد با این فلسفه قرار میگیره درست مثل تضاد پایان فیلم که هنر رو چیزی نشون میده که به انسان حس میده و اونو به جنبش میندازه ولی 50 درصد فیلم بخاطر انتخاب های هنری کارگردان کاملا خالی از جنبش و حسه.

انتخاب های هنری ای خیلی سوال برانگیز مثل عدم وجود موسیقی متن و کلا بدون موسیقی بودن 95 درصد فیلم یا طولانی نشون دادن نماهای بخصوص که حالت رادیکال گرفته, ساب پلات دختر خدمتکار یا ایراد بزرگ فیلمنامه در رابطه با اینکه هیچ گونه روشنگری در رابطه با خودکشی خواهر مورد بحث نمیشه و مفهومش صرفا استفاده ابزاری داره و موارد دیگه … تصویر یه فیلم پرمدعا رو بهم داد که ساخته شده برای خود ارضايي کارگردان و داوران فلان جشنواره (بابت این حرف عذرخواهی میکنم ولی با توجه به محتوای جنسی این مدل آثار اصطلاح بهتری به ذهنم نرسید). اینا از نظر هنری ایراد های بزرگی نیستن و کارگردانان بزرگی فیلم های بزرگ به این شکلِ “شخصی” ساختن منتها فرقش اینه که آثار اونا سینمایی تر بوده و بین این مورد و جشنواره ای بودن بالانسی وجود داشته که من در این فیلم ندیدم.

امتیاز عددی به این فیلم نمیدم و توصیه دیدن یا ندیدن نمیکنم چون احتمالا ارزش دیدن داره با این همه تحسین مگر اینکه نظرتون به چیزایی که گفتم نزدیک باشه.

Sahel
Sahel
4 ماه قبل
Reply to  N&K

در بند اول نگاهی کلی و ابتدایی به سینمای فرانسه و هالیوود انداختید. پیشنهاد میکنم فیلمهای بیشتری از این دو سینما ببینید و به ساخته های توی بوق و کرناشده ی این دو سینما و جریان اصلی اکتفا نکنید. به مرور زمان این دید کلی، دقیق تر میشه و قضاوت بهتری در این مورد پیدا میکنید.

سعی میکنم خیلی طولانی ننویسم و کوتاهش کنم. در نقد باید تلاش کرد به دور از نظرات بقیه فیلم رو قضاوت کرد. این “به دور”، به معنای مخالفت با موج غالب نیست! این “به دور”، یعنی مستقل باشیم و تا جای ممکن فیلم رو در مقام یک اثر هنری ببینیم. کاری که البته در مورد سینمای ایران به سختی میشه انجام داد چون اصولا توی این سینمای مریض، فیلمی که از هنر برخاسته و به هنر -در اینجا مدیوم سینما- خدمت کنه، به دلایلی پرواضح نداریم و یا اگر داریم، سالی یکی دوتان و مجالی برای دیده شدن، حداقل توی سال پخش، پیدا نمیکنن. نمونه ش کارهای عیاری. بگذریم…

در مورد حوصله سربری به نظرم دارید کم لطفی میکنید. بیننده ای که به سینمای مصنوعا پرجنب و جوش هالیوود و امثالهم خو نگرفته باشه، به هیچ وجه برچسب حوصله سربر بودن روی این فیلم نمیزنه. انتخابهای از سوی کارگردان که باعث این تفکر به دور از واقعیت میشن، دیالوگنویسی مختصر و پربازده، و در درجه بعدی به قول شما نبود موسیقی متن در فیلمه که البته موسیقی متن هست اما نه مثل ساخته های کارخونه ای سینما که هر جا کارگردان ضعفی، عموما احساسی، در سکانسهای فیلمش دید، موسیقی متنی کلیشه ای بهش اضافه کنه تا ضعفش رو بپوشونه. کارگردان در این فیلم عامدانه دست به این انتخاب میزنه تا شدت تاثیر صحنه هایی که بر موسیقی تکیه دارند رو بیشتر از پیش کنه: ۱.هنگامی که زنها دور آتش جمع شدن و تصویرِ الهامگرِ تابلوی “پرتره دوشیزه ای شعله ور” ایجاد میشه. ظاهرا دایجتیکه اما عملا در باند صدای خارجی ۲. صحنه پایانی در کنسرت سمفونی. این هم ظاهرا دایجتیک اما عملا در باند صدای خارجیه. البته صحنه ی سومی هم هست که چه ظاهرا و چه باطنا برخاسته از محیطه و کاربرد موسیقی کاملا به مانند دو مورد قبلی نیست) علتهای بعدی این انتخاب، اینهاست: جلب توجه کامل بیننده به دیالوگ های فکرشده ی فیلم، روند تشکیل ساختمان شخصیت ها و روابطشون با هم، و حتی از نظر من، تاکیدی مضاعف بر احساسات تصاویر، یعنی تاثیری که خود رنگ و روشنایی و تن تصاویر در بیننده ایجاد میکنن؛ چیزی که به درستی از فیلمی که به نقاشی میپردازه و بیننده رو درباره این دو فرم هنری به فکر فرو میبره، توقع داریم. این عدم حضور موسیقی که برخلاف روال معمولل فیلمهای جریان اصلیه، با جابجایی حسابشده بین صداهای محیطی به درستی جبران میشه. کاری که اگر انجام نمیشد، فیلم بسیار بیروح از آب در می اومد و انتخاب کارگردان به ضرر خود فیلم تموم میشد. پیشنهاد میکنم صحنه هایی از فیلم رو باحوصله بیشتری ببینید و به تغییر مکانی صداها در فضای تصویری توجه بیشتری کنید. بیننده ی کم دقت بی توجه از کنار این مسائل و علت انتخابها میگذره و فیلمی که برهمزننده ی عادت های شکلگرفته براساس تجربه های قبلیشه رو پس میزنه.

در مورد اشارات کوتاهتون به فیلمنامه (۱. مرگ خواهر و ۲. پیرنگ فرعی ملازم خانه) باید بگم که این تفکر کلی که تمامی جوانب در یک قصه باید کاملا روشن باشند رو هیچ وقت معیار خوبی یا بدی فیلمنامه ها قرار ندید (هرچند علت مرگ خواهر بنا بر نیازهای فیلمنامه کاملا روشنه. به گفتگوهای ماریان با ملازم و هلوئیز رجوع کنید). این که در دیالوگهایی به مرگ خواهر اشاره میشه دلیل بر این نیست که باید تمامی جوانب این مسئله مثلاً با فلشبکی به گذشته (البته اینجا میشه گذشته تر چون همین الانش هم توی فلشبکیم) یا دیالوگی درباره گذشته روشن بشه. باید به این فکر کرد که ما -که از صحنه های اتی فیلم حالا اگاهیم- چه نیازی به شفافسازی این مسئله داریم؟ باید ببینیم فیملنامه از این اطلاعاتی که به ما میده چه هدفی داره و ایا نیازی هم هست که به این اطلاعات برگرده و بیشتر از این بهش بپردازه؟ نیازی که من طبق روند پیشروی فیلمنامه نمیبینم و حتی پرداخت بیشتر به اون رو سکته و تخریب ریتم فیلم با پرداخت بیش از حد بهش میدونم که توجه بیننده رو از رابطه ی شخصیت های اصلی فیلم دور میکنه و جنبه ی طعنه آمیزی که در این اشاره ی کوتاه نهفته ست رو با عملی تکراری و کلیشه ای (تکیه بیش از حد به مرگ با سانتی مانتالیسم) خنثی میکنه. جدای از این نکته، پرداخت کوتاه به مرگ خواهر، مسئله ایه که از جهان درونی فیلم ریشه میگیره، یعنی خفقانی که شخصیتهای زن در اون برهه تاریخی -البته برای اونها تاریخی، برای ما امروزی- احساس میکردن و جامعه بهشون تحمیل میکرده. در مورد پیرنگ فرعی ملازم خانه… به نظرم اگر هیچ فرصتی به این شخصیت بر پرده جز وظیفه ی ملازمی داده نمیشد، اتفاقا اون موقع بود که فیلم از هم میپاشید چون که به خودش اجازه میداد مثل باقی فیلمها و برخلاف فلسفه ی خودش، از شخصیتهای زن مثل دکور استفاده کنه. نه تنها در فیلم به این شخصیت زمان کافی داده میشه، بلکه حول این شخصیت، یکی از خارق العاده ترین صحنه های کل تاریخ سینما رو میبینیم که در اون به موجزترین نحو ممکن به دو سویه ی سقط جنین پرداخته میشه. نکنته ای که احتمالا از سد نگاه های پیریخته به دست جوامع مردسالار نمیگذره و کاملا درک نمیشه.

حرفهایی که حول خودارضایی کارگردان و داوران فلان جشنواره و محتوای جنسی(!) (در حالی که کارگردان خوداگاه از این نگاه مردانه به زن فرار میکنه) زدید رو به حساب ناپختکی و خامی میذارم و هیچ صحبتی در موردشون نمیکنم چون این کار رو توهین به شعور خودم و معدود خواننده های این نوشته میدونم.

ممنون که تا آخر خوندید و ببخشید که خیلی کوتاهش نکردم و یه کوچولو طولانی شد :)))

N&K
N&K
4 ماه قبل
Reply to  Sahel

خب شما سعی کردید و طولانی شد

اولا متشکرم که به نظرم واکنش نشون دادید فیلم رو واقعا “نقد” نکردم و یه ریویوی کاربری سادست و تماما نظرات شخصیه خودم

دوما سینمای هالیوود رو از مستقل ترین ها گرفته تا بلاک باستر های بزرگ رو از 15 سال اخیر دنبال کردم تاجاییکه وقتم بهم اجازه داده و هرسال تعداد زیادی از کلاسیک هاشونو هم درکنار جدید ها دیدم, میشه گفت شناخت قابل قبولی از این سینما دارم ولی سینمای فرانسه رو شاید جز حدود 30-40 تا از معروف ترین فیلمهاشون رو ندیدم و شاید جز چندتا استثناء همشون با ویژگیهای که گفتم میخونه (چرا باید میگفتم اگه اینطور نبود؟)

سوما یکی از بهترین فیلمهای سال 2019 که دیدم the lighthouse بود فیلمی که خو گرفته ها به “سینمای مصنوعا پرجنب و جوش هالیوود” اصلا فهمیدن سیاه و سفیده ندیدنش ولی دقیقا همون چیزی که گفتم اینجا کاربرد داره این فیلم رو شما دوست داشتی و یه شاهکار دیرسوز حساب میشه واستون من به دلایلی که گفتم دوست نداشتم و یه فیلم خوش ساخت حوصله سر بود واسم, یه حقیقت که وجود داره در مورد این فیلم و آثار مشابه اینه که کارگردان از اول تو صورتت بی صدا داد میزنه این فیلم برای همه نیست, اگه با یه سری کد ها و استاندارها سازگار باشی لذت میبری (مثل شما) اگه اونطوری سیم کشی نشده باشی لذت نمیبری (مثل من) و اینطوریه که من چندین خط تخریب میکنم شما بیشتر از اون دفاع.

چهارما تو متنم هم بابت استفاده از اون اصطلاح عذرخواهی کردم ولی متأسفانه همینه و بجای نزاکت سیاسی داشتن خوبه گاهی حقیقت رو بگیم. من این حرف رو درباره بیشتر فیلمهای تارانتینو هم میزنم و توجه کنید من عاشق سبک فیلمسازی اون شخص هستم ولی خب وقتی اون اینقدر اسکرین تایم به نشون دادن پا اختصاص میده چیز دیگه ای نمیشه گفت اینجا هم یه صحنه بخصوص مالیدن اون گیاه روی موی زیربغل رو من جز ارضای یک فتیش ندیدم و هدف و ارزش و اهمیت هنری در اون صحنه نمیبینم حالا مختارید سه صفحه به دفاع از اون صحنه بپردازید (شوخی)
اگه تاریک و بدبینانه نگاهش کنیم توهین اصلی به شعور مخاطب های خیلی بیشتر قبل تر صورت گرفته

در نهایت هر چند متن شما پر بود از نیش و کنایه های مختلف به بنده بازم ازتون بابت خوندن و واکنش کامل و ریزه بینی شده تشکر میکنم بعنوان کسی که سینمارو هنر و صنعت باهم و نه جدا از هم میدونم, این مدل آثار هرچقدر هم هنری باشن باز بنظرم نصف یا یک سوم نمره قبولی رو نمیگیرن
این براساس تعریف من از سیماست بقیه ممکنه نظرشون فرق کنه ولی انتظار دارم احترام گذاشته بشه به عقاید طرفین.

Sahel
Sahel
4 ماه قبل
Reply to  N&K

اگه ناراحت شدید، ببخشید. تقصیر کیبرده که تند مینویسه (شوخی) :)))
امیدوارم روزی دوباره این فیلم رو ببینید و بیشتر از قبل باهاش ارتباط برقرار کنید.

N&K
N&K
4 ماه قبل
Reply to  Sahel

خواهش میکنم
نه آقا این حرفا چیه
دور هم هستیم داریم نظر میدیم
لازم میدونم که بگم به هیچ وجه این فیلم رو بد نمیدونم و همه اون نکات مثبتی که گفتم رو داره ولی چون خیلی زیادی تحسین شدست و منم به اون شکل ازش لذت نبردم, اون مواردی که به نظرم ایراد بود رو به شکل تندتر از معمول بیان کردم.
از نظر رعایت اصول فیلمسازی نمره قبولی میگیره
اگه فکر میکردم آشغاله مثل بعضی دوستان یه خط میگفتم و میرفتم ولی خب از مدل فیلمهایی نیست که من بپسندم یا مثلا برم تو کالکشن فیلمهام اسمش رو ببینم و خاطراتی از زیبایی هاش یادم بیاد پس از طرف خودم میگم ارزش وقت گذاشتن دوباره نداره (همین دیروز با دقت دیدم و برام تازست) و حرفام تو کامنت اولیم به عنوان عقاید شخصیم canon هستن ولی بازم از توصیت ممنونم.

Amir
Amir
4 ماه قبل

بلوری اش هم اومده
هنوز نسخه منتقدین رو گذاشتین!

ebrahim
ebrahim
5 ماه قبل

فیلمی با داستان ساده، تعداد کمی بازیگر که همگی زن هستند،لوکیشن ثابت ، دیالوگ کم اما هوشمندانه،نورپردازی طبیعی و فیلمبرداری کم نظیر که باعث شده بعضی سکانس ها نیز همانند نقاشی های داخل فیلم زیبا به نظر برسند آهسته بودن فیلم هم به درک این زیبایی کمک می‌کند
هرچند که Carol رو ترجیح میدم اما دیدن این فیلم هم پیشنهاد میشه

.:ThePoOyA:.
.:ThePoOyA:.
5 ماه قبل

ادمین جان کیفیت webdl این فیلم منتشر شده لطفا قرار بدید

مهرداد
مهرداد
5 ماه قبل
Reply to  .:ThePoOyA:.

خیر هنوز منتشر نشده

کاربر
کاربر
6 ماه قبل

جامعه‌مون پر از *****. ریشه در عقاید خشک مذهبی‌مون داره. به این سادگی‌ها درست‌بشو نیست.

سرنده پیتی
سرنده پیتی
5 ماه قبل
Reply to  کاربر

روی هر کسی که با عقاید بدون تحقیق و بررسی شما مخالف بود یه برچسب بزنید ! 🙂

کاربر
کاربر
5 ماه قبل

حقیقته. این که ترجیح میدی چشم‌هاتو ببندی دیگه دست من نیست.

کاربر
کاربر
5 ماه قبل
Reply to  کاربر

@سرنده_پیتی: این که نظر خودت و موافق‌هات رو با تغییر آی‌پی چندبار لایک می‌کنی، ترحم‌برانگیزه.

Bb
Bb
4 ماه قبل

قبول ندارم فقط فیلم که احساساته دیگرانو به تصویر میکشه تا بتونی درکشون کنی اتفاقا اینجوری راحت تر اگه کشور درست شد میپذیرنشون با این که خودم خیلی موافق این جور چیزا نیستم

کاربر
کاربر
4 ماه قبل
Reply to  کاربر

اون کلمه‌ای که ادمین زحمت کشیده توی اولین کامنتم ستاره‌دار کرده “هو*مو*فوبه”.

کی حامد
کی حامد
6 ماه قبل

خودشونو پاره کردن انقدر درباره ی مسائل ***** فیلم ساختن!!

سرنده پیتی
سرنده پیتی
6 ماه قبل
Reply to  کی حامد

واقعاً دیگه داره حال بهم زن می شه!
بابا برید با مخرج و مدخلتون هرکاری دوست دارید بکنید دیگه اینقدر فیلم ساختن و تبلیغ کردنش چیه آخه؟!

هادی
هادی
6 ماه قبل

دوس نداری نگاه نکن، چندان کار سختی نیست، تریلر رو دیدی فهمیدی موضوع چیه دیگه نگاه نکن.
شاید یه نفر دیگه دوس داشت نگاه کنه.

هستی
هستی
6 ماه قبل

لابد فیلماییم که راجب مردو زنا میسازن تبلیغه. دو نفر که همو دوست دارن هیچ فرقی نداره توام هیچ کس خاصی نیستی که بخوای *****. اگه انقد بدت میاد چرا اینجایی اصلا؟

سرنده پیتی
سرنده پیتی
5 ماه قبل
Reply to  هستی

از طرز صحبت کردن شما معلومه طرفدارهای اینطور فیلم ها چطور آدمهایی هستن 🙂

Tenar
Tenar
4 ماه قبل

ادمین لطفا کامنت نفرت انگیز سرنده پیتی رو پاک کنید.

Baran102
Baran102
3 ماه قبل

با مدخل و مخرج ؟؟ درست صحبت کن این چه طرز حرف زدنه ؟؟ از تربیت یکی دیگه می گی خودت که صفری پدر و مادرت یک عشق وحالی کردن حالا زحمت تربیتت افتاده رو شونه ما؟ من نمی دونم چرا دارین باهاش محترمانه حرف می زنین ولش کنین با یکی عین این باید عین خودش حرف زد حسود نفهم

سبا
سبا
6 ماه قبل
Reply to  کی حامد

چطور این همه راجب زن و مرد فیلم میسازن اشکال نداره و پاره کردن نیست؟ اگر مشکلی داری نگاه نکن کسی مجبورت نکرده. همچین فیلمایی نصف فیلمای راجب زن و مردا نیس نبینی کسی *****

سرنده پیتی
سرنده پیتی
5 ماه قبل
Reply to  سبا

شما هم یکی لنگه ی اون کاربر بالایی ! 🙂

با صدای بلند شخصیت تون رو فریاد بزنید که *****

فرشید
فرشید
4 ماه قبل

جناب سرنده پیتی من نمیخواهم مثل دوستان توهین کنم چون شما هم نظرتون محترمه در چنین مواردی . سالیان سال این موضوع بوده درست مثل زمان سیاه پوستان و بردگی انها که بعد از چندین قرن دیگه خیلی کمتر شاهد نژادپرستی هستیم هرچند در ایران هنوز وجود داره . این علاقه مرد به مرد و زن به زن تاریخ نشون داده که وجود داشته نه اینکه الان هالیوود داره بیشتر فیلم میسازه اتفاقا چون این جریان هم در اروپا و امریکا و حتی چند کشور اسیا در حال عادی شدن هست ازادی بیشتری برای فیلمسازان مهیا شده
خب درست مثل اینه که من از سیاهپوستان خوشم نیاد بعد برم فیلمشون را ببینم هرچقدرم این فیلم پیامی داشته باشه باز من میام روی تعصب خودم اونو زیر پا له میکنم . باورکنید توی کشورهای غربی و امریکا برای این فیلمها ارزشی قائل نبودند اما میبینیم که خیلی ار اونها حتی کاندید جایزه اسکار میشه
خب منو شما در فرهنگمون این موضوع به شکل دیگری بیان شده درک این موضوع ما را به سمت کثافت کاری و جهل و هرزگی میبره و ما به جای اینکه یکم مطالعه کنیم در مورد این موضوع شروع میکنیم به تکرار همون نعصب خودمون و حاضر نیستیم برای اندکی ببینیم حقیقت ماجرا چیه
بنده برای همین رفتم و با چندین شخصی که میشناختم صحبت کردم و 95 درصد همه اونها این موضوع که به جنس موافق خودشون علاقه دارند را از سن 13 تا 14 سالگی فهمیدن و این زمان هرزگی وجود نداشته مثل منو شما زندگی عادی را میگذروندن اما بعد که بزرگ میشن و سنشون به زمان نزدیکی میرسه میبینند نمیتونن با جنس مخالف ارتباط برقرار کنند چون دست خودشون نیست.
به طور مثل خودمون که عادی هستیم یکبار امتحان کنیم متوجه میشیم حالمون به هم میخوره چون خداوند مارا خاص نیافریده .
توصیه میکنم تعصب را کنار بگذارید کمی در موردش از منابع معتبر تحقیق کنید یا اگر واقعا شما را ازار میده چشم پوشی کنید .
موفق باشید.

سرنده پیتی
سرنده پیتی
3 ماه قبل
Reply to  فرشید

چون محترمانه صحبت کردید پاسخ می دم

******

موفق باشید

شادی
شادی
3 ماه قبل

از مدیر محترم خواهشمندم نظرات سراسر توهین و تحقیری که کاربر “سرنده پیتی” نوشته اند را حذف کنند. زیرا مخل این محیط هستند.

Lol
Lol
3 ماه قبل
Reply to  کی حامد

به نظر من هر کسی که دوست نداره مجبور نیست نگاه کنه و اینم به اونا ربط داره که چ فیلمی می سازن نه ما بعلاوه همجنسگرایی گرایشیه که علم وجودشو ثابت کرده و وقتی علم ثابتش می کنه ما چی داریم که بگیم ولی خوب عده ای هستن که نمی خوان قبولش کنن که باز اینم به اونا ربط داره نه به ما پس لطفا سعی کنید عقایدتون رو برای خودتون نگه دارید و توهین نکنید🙃🙃

40
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x